събота, 11 юли 2015 г.

Vision Lipstick - Golden Rose

 

Напоследък доста често посягам към продуктите на Golden Rose. Сдобих се с още няколко техни продукта и смятам скоро да направя един общ пост с всичките ми нещица от марката. Днешният обаче е посветен само на един и това е червилото от новата им серия Vision.

              

 Моят номер е 106 и цвета е доста ярко цикламено розово. Серията предлага 25 нюанса, от които някои са перлени, а други - матови. Моето е със супер блестящ перлен завършек. Абсолютно страхотно.

                     

 Опаковката е пластмасова и се затваря много стабилно с щракване. Черна е и е симпатична, има малък участък, където е прозрачна и от там се вижда самото червило. Текстурата на червилото е мека и кремообразна. Доста е покривно и плътно. Нанася се лесно и гладко. Изобщо не изсушава устните, даже напротив. Формулата на червилото съдържа активни овлажняващи агенти, масла от жожоба и шеа, витамин Е и НЕ съдържа парабени.



Цената на която го взех аз беше 3.99лв. Подобно на други червила на Golden Rose, които съм ползвала и това се оказа с много добра трайност. Издържа ми около 3-4 часа, дори и с малко хапване и пийване. Има лек сладникаво-химичен аромат, който ми напомня на червилата от едно време. Тази миризма на мен никак не ми е неприятна, а и тя не се задържа на устните.



Общо взето останах очарована, а вие пробвахте ли го вече?

1 коментар: