вторник, 16 февруари 2016 г.

essence течно червило в нюанс 03 almost real


Здравейте, прекрасни!!!


Има още малко време от ваканцията преди втория семестър, така че смятам да се възползвам от свободното време, което имам и да се погрижа да ви разкажа за един страхотен
продукт от essence. Става въпрос за течно червило в нюанс 03 almost real, което си взех наскоро.


Като цяло нещото, което ми грабна окото беше опаковката и точно това ме накара да си го купя. Все пак си бях обещала поне известно време да се поспра от покупки на
всякакви продукти за устни, но ето на - блогър да си.
Опаковката е малка, стъклена и супер стилна. Затваря се стабилно, така че няма опасност да се разтече. Мястото, в което е поместен продукта има формата точно на
нормално червило /стик/. Е, не е ли сладко?


Напоследък нещо съм на вълна nude, така че нюанса, който си взех е 03 almost real - nude с приятен прасковен/карамелен подтон - просто се влюбих в мига, в който го 
видях...Дето се вика любов от пръв поглед.

Продукта обещава плътността на червило и блясъка на гланц.

 
Апликаторчето-гъбичка е леко заострено в началото, много е удобно и вади достатъчно продукт - поне за моите устни.
Червилото е доста плътно, покривно е и е добре пигментирано, което мен лично ме изненада. Консистенцията е точно като на гланц, не е по-гъста, както очаквах.
Разнася се лесно и се усеща комфортно на устните - не ги изсушава и бих казала, че ги заглажда. Има съвсем леко доловим приятен аромат и страхотен блясък.

 

Ето и малка видео-демонстрация колко плътно и пигментирано е червилото:




Чудех се дали цвета няма да е прекалено светъл за моя тен, но не - това е перфектния nude нюанс. Трайността му е около 2-3 часа при мен, без пийване/хапване - като
постепенно избледнява равномерно.

 

Усещам, че доста често ще нося това червило. Като цяло essence е марка, от която мисля, че не съм оставала разочарована, а вие?!

Не забравяйте да ме посетите във Facebook  и  YouTube

До скоро !!!


1 коментар:

  1. Аз пък наскоро се сдобих с него чрез списание Гламър и малко се разочаровах. Не бях осведомена за серията и не знаех какво да очаквам от червилото, дали ще е мат или кремообразно. Щях да се радвам повече на матово червило, айде и крем да е, ама като го пробвах и видях, че стои като пигментиран гланц....ми стана малко тъпо :Д донякъде сякаш и лепне и ми остая усещането за гланц върху устните, а аз не съм им фен. Цветът е красив иначе.

    ОтговорИзтриване